Prince of tennis

این سایت درباره ی کارتون شاهزاده تنیس است.

Prince of tennis

این سایت درباره ی کارتون شاهزاده تنیس است.

  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • ۹۴/۰۴/۲۰
  • حنا اسفندیار

نظرات (۱۴)

  • سارینافوجی
  • سلام ببخشید شما ارتمیس فوجی و یا امیتریس تزوکا هستین؟ چه بلایی سرتون اومد؟ لطفا منو درجزیان بذارین با ایمیلم چون شاید پاک شه اینجا s.sarinabadrasa@gmail.com
    سلام.دوستان چرا یک دفعه حذف شدید؟واقعا وبلاگتون عالی بود.....
    چی شده؟
    چرا وبتون حذف شد؟
    کجایین؟
    وب به اون قشنگی چی شد؟
    چرا دیگه چیزی از شاهزاده تنیس نمی ذارین؟
    خبر بدین لطفا
    سلاااام
    خووبین؟؟
    چرا سایتتون اینجوری شده؟؟؟
    من از اون موقع دپرس شدم
    نمیشه هیچ کاریش کرد؟؟؟
    خواااهشششششش میکنم زود تر سایت عالیتونو دوباره راه بندازین
    بووووووس
    مرسیییییی
    اگه میتونین ب ایمیلم بفرسین و بگین چ بلایی سر سایت فوق العادتون اومده
    شمایی ک الان آن هستید هم منتظر  اون وب قشنگ قبلی هستین ن؟؟
    تو رو خدا سایتتونو درست کنین. مث قبلن.
    با سلام خدمت همگی و همینطور ارتیمس فوجی بریم سر اصل مطلب . چی شد اون همه قسمت از انیمیشن پرنسس یا اون همه مطلب که توش اسم من بوده کی بود که قیافه میگرفت من همه چیز رو درباره انیمیشن پرنسس تنیس میدونم هنوز اون اتفاق پارسال رو یادم نرفته همون اتفاقی که سر یه چند تا عکس درباره این بود که ریوما ازدواج میکنه بعد تو رفتی این عکس هایی پیدا کردی که مرتبط با پیامی بود که من فرستادم بعد رفتی یه مطلب تو سایتت نوشتی به اطلاع همگی میرسانم (به خصوص اقا/خانم D&G) که به این عکس هایی که در مورد ریوما میبینید که بچه ای بغل اوست اهمیت ندهید چون این عکس ها دروغ هستن من نمیخوام که بحث پارسالی رو دوباره ادامه بدم من فقط از دست این عصبانیم که جناب عالی اومدی اسم مار رو گذاشتی وسط یک مطلب. اون کاری که کردی به اندازه صد تا فحش هم بد ولی من میبخشمت. اهای ارتیمس فوجی اگه هستی که این پیام رو بخون اگه نه خو د هیچ ممنون از سایتتون فقط زیر نویس های انیمیشن پرنسس تنیس که گذاشته بودید خوب بود بقیش مسخره بود ببخشی که وقتتون رو گرفتم 
    بچه ها من یه سایتی پیدا کردم که مطلباش دقیق مثل مطلبای قدیمی این سایت بوده ولی نمیدونم که بازم کسی به اسم ارتیمس فوجی رئیسش باشه اسمش اینه http://seigaku-blog.bonmarket.ir/page-559657.html
    نه عزیزم اینا یلاگ ریداران که مطالب سایت های معتبر ایرانی رو کپی میکنن^-^
    آقا/خانوم D&G اول اینکه فک کنم اسمتون آرم شیطان پرستا باشه.دوما بعله اون دو نفر خیلی بیشتر از من و شما از این انیمه اطلاع داشتن.شما نظرتون رو گفتید ولی بیشتر مطالب به درخواست مردم بود و همین که اونا دوست داشتن کافیه.اونا بعد از نارضایتی شما اسمتون رو حذف کردن!
    بچه ها من تو پست دوم هم اعلام کردن آرتیمیس و آمیتریس جون سرشون خیلی شلوغه آمیتریس  کنکورداره و آمیتریس بچه المپیادی مدرسمونه.باس بخونه.
    شما تشزیف بیارین به انجمن ساحل انیمه اونجا انجمن تخصصی انیمه و مانگاس و من به عوان مدیر بخش پرنس تنیس ازتون درخواست میکنم.تمومی قسمت های به لطف خود آرتیمیس و آمیتریس و البته مدیریت محترم سایت تو انجمن قرار گرفته شده و  مترحمان عزیز سایت درحال ترجمه قسمت های این انیمه هستن.Vs Genius  هم به زودی تموم میشه و ملی و اسپشال ها هم همین زور.
    مطالب جذاب جام جهانی و غیره نیز تو این انجمن تخصصی قرار دهره.هرچیزی که بخواید^-^
    به تمومی درخواست هاتون هم به سرعت رسیدگی میشه.
    در قسمت معرف soffia و وارد کنید و بعد به خودم درخواستاتون رو بگید^-^
    آرتیمیس و آمیتریس عزیز هم به فکرهمگی شما هستن و به طور اختصاصی به انجمن کمک میکنن^-^
    ممنون.
    من سایت واقعی رو میخوام :( :( :(
    آرتمیس و آمیتریس جون میدونید ما ناراحت شدیم
    و

    پشیمون
    من طرفدارتون بودم
    برگردید
    D&G جان  سایتشون خیلی هم خوب بود.لطفا نظرتو واسه خودت نگه دار...........
    سلام به همه
    اگه میخواید ببینید چی شده برید تو قسمت نظرات «اولین پست من»
    اونجا اگه نظراتو بخونید میتونید جریانو بفهمید
    اینم که هیچ پستی نمیذاره فقط آدرس اشغال کرده-_-
  • مدیریت ساحل انیمه
  • با سلام خدمت دوستان گرامی ، یه هفته هست که ادرس انجمن تالار ساحل انیمه با مشکل مواجه شده لذا شما ما رو با ادرس sahelanime.blogfa.com و یا پیج فیس/بو+ق پیدا کنین خبر وصل شدن سایت رو در این مکانها میگیم . همونطور که میدونین ما تنها سایت تخصصی و کامل پرنس تنیس هستیم که از پایه و تا اخرین مطالبی که انتشار شده بود درباره این انیمه ترجمه و توضیح داده بودیم . یه دعا کنین دوباره بتونیم انجمن را راه بندازیم تا شما هم دوباره بتونین بیاین . با تشکر مدیریت ساحل انیمه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی