Prince of tennis

این سایت درباره ی کارتون شاهزاده تنیس است.

Prince of tennis

این سایت درباره ی کارتون شاهزاده تنیس است.

  • ۰
  • ۱

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

نظرات (۷۹)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.
    ببخشید آدرس وبتون آدرس وب آرتیمیس جون نیست؟
    سلام آرتیمیس ، عشقم سایتت رو عوض کردی ؟ مبارک باشه .
    چرا جواب نمیدی ؟؟
  • ریحانه پرچگانی
  • رونیا جون نمیدونی چه بلایی به سر وب آرتیمیس وآمیتریس اومده دیگه نمیاد . نمیدونم چکارکنم . وبش فوق العاده بود .
    فکرکنم یاهک شدن یا وبلاگشون مشکل پیداکرده
    الانم دوباره دارن اینجارومیسازن باید صبرکنیم بچه ها
    وای کاش زود تر وبتون درست شه من خیلی دوسش داشتم
    آرتیمیس چه اتفاقى افتاده!؟!؟!
    امیدوارم  وبلاگ ارتیمیس و امیتریس هرچه زود تر درست بشه . من خیلی اون وب دوست داشتم
    آخی حیف اون همه مطالب قشنگ که حذف شده...ولی ایشالله دوباره راه میندازید وبلاگو...
    می شه یکی بگه اینجا چه خبره
    سایت حذف شده حک شده یاآدرسش تعغیرکرده آرتیمیس و امیتریس کجان اگه کسی می دونه بگه راستی سایت کی درست می شه
    خوب چرا خبر نمیدین من داشتم یه قسمتو دان میکردم ولی حالا باید بگردم دونباله یه سایت خوب تا اون قسمتارو داشته باشه >_<  ااااااااااااااااااااااااااااااااه
    بابا وبشون حذف شده واین وب یه نفر دیگس با آدرس اونا
    چی شد....خدایا....گفتیم دیگه دور نتو خط بکشیم بعد کنکور....هنو ی هفته نشده همه چی رف رو هوا....
    بله وب اونا از روی انترنت پاک شده،فک کنم از بس زحمت کشیدن و ما هی نظرای احمقانه دادیم و اونا همش مجبور بودن بهشون حواب بدن کلا سایتشونو یستن چون این وب اونا نیست
    بیچاره ها!ما اصلا به حرفاشون توحه نکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این همه برامون پست زدن تا از این نظرات ندیم!
    حتما همینه!از اون جایی که این وب اونا نیست اگه کسی اومد توش گفت ما آرتیمیس وآمیتریس هستیم داره ازشون سوء استفاده می کنه!!!!!!!!!!
  • آرتیمیس فوجی
  • سلام بچه ها!من آرتیمیسم...بابت حذف سایت واقعا از همتون عذر میخوایم؛دوست عزیز آریا جان ممنون به نظر واقعا مارو درک کردی.بچه ها از همتون عذر میخوایم ولی ما خیلی خیلی سرمون شلوغ بود و نمیتونستیم فعالیتی برای سایت با وجود اون همه نظرات تکراری و کمی خودخواهانه فعالیتی انجام بدیم!ما هروز با 100 تا نظر که 83 تاشون درخواست تعریف قسمت و بقیشون سوالات اشتباه روبه رو میشدیم و فقط چند نظر انگشت شمار تشکر بودن و هیچ کس به پست های درخواستی ما توجهی نمیکرد!ما خودمون هم وافعا ناراحتیم...علاوه براینا مخارج سایت هم بودن و البته چند مشکل دیگه...
    این وب دیگه به ما تعلق نداره و از این بابت هم متاسفیم...
    خداحافظ...
    آخه چرا پس به کی تعلق داره؟ پس یعنی آرتیمیس و آمیتریس دیگه وب ندارن ای بابا آخه ما دیگه چه گناهی کردیم؟؟ میدونین چقد انتظار کشیدم که سایت باز شه؟؟؟؟
    میشه بگین از کجامی توانم بقیه انیمیشن تهیه کنم یا در سایت یا اگر جای خاصی است بگین تاما بدانیم
    سلام دوستان اگر می خواهید بقیه قسمت های باقی مانده از قهرمانان تنیس دانلود کنید به این سایت مراجعه نماید

    http://seigaku-blog.blogreader.ir/

    با تشکر
  • کیتانا کونومیتسو
  • یعنی به خاطر نظرات اون همه زحمتیو کشیده بودید دور انداختید من که باو نمیکنم
    خب پس حداقل به من میگفتید خخخخخیییییلللییییی ناراحت شدم اصلا کلا شکه شدم الانم واقعا دارم سرسری یه چیزی مینویسم .تو بین اون نظرات دوستان خوبیم بودن که همراهیتون میکردن و بهتون امید میدادن مثل همین دوستان بالا که من خیلیاشونو میشناسم یعنی هیچ کاری نمیشه کرد؟؟؟
    پس خواهشا جواب ایمیلامو بدین!!!
  • لیلا عاشق تزوکا
  • هییییییییننننن سلام وای خدا اصلا باورم نمیشه بهترین سایتی ک ازش پرنس تنیس رو دانلود میکردیم ترکید توروخدا برگردید خیلی نارحت شدم حالا چرا حذفش کردید ما هنوز داشتیم دانلود میکردیم حداقل دیگه پست نمیذاشتین
    در هر صورت امیدوارم هرجاک هستین موفق باشید من که به شخصه خودم خیلیییییی زیاد دلم براتون تنگ میشه و امیدوارم دوباره برگردین
    واااای من اصلا نمیتونم باور کنم آرتیمیس جون و آمیتریس واقعا با عشق و علاقه واسه ی این وب زحمت میکشیدن...
    واقعا حیف شد:(
    ارتیمیس جان دازه همه مون اخت شده بودیم حیف نبودمن واقعا ازطرف تموم بچه هاعذرخواهی میکنم ینی هممون میکنم خواهشابرگردخواهش خواهش خواهش خواهش اگه این جوری بذاری بری یه بارگناه میمونه رودستای ماخواهشابرگردخیلی عزیزبودین اگه نمیدونین من بارهابارسایتت روتبلیغ کردم امااینجوری تنهامون نذارخواهش شماخیلی معتبربودین ممنون یه دنیا ممنون ممنون ممنون دلمون واسه هردوتون تنگ میشه
  • ریحانه پرچگانی
  • آرتیمیس جون وآمیتریس خواهش می کنم وبتون رو برگردونید .واقعا خیلی حیف شد . قسم می خوریم دیگه قدر زحمات شمارو بدونیم ونظرالکی ندیم باور کنید من اونقدر دلشکسته شدم که می خواستم گریه کنم . سایت شما بهترین بهترین سایتی بود که من تاحالا تو اینترنت پیدا کردم . خواهش می کنم برگردید.
    خیلی ناراحت کننده س خواهش میکنم برگردین دلم میخواد کله مو بکوبم تو دیوار تورو خدا برگردین من تازه این وبو پیدا کرده بودم آخه چرا من تازه داشتم باهاش آشنا میشدم خیلی نامردیه با این همه طرفدار بذاری بری😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔😿😿😿:'( :'( :'( :-[ :-[ :-( :-( 😔😔😖😖😭😭
    خواهشا برگردین
    من واقعا وبتونو دوست داشتم خواهش خواهش خواهش برگردین
    لطفا برگردین دلیل شما منطقی ولی خب شما خیلی طرفدار دارید حیف نیست این همه طرفدار تنها بذارید بازم از تون خواهش می کنم برگردید
    تو رو خدا برگردید. وب سایت به اون خوبی داشتید با اون همه طرفدار و کشته مرده.  درسته نظرات بیخود زیاد بود ولی شما هم کمی تامل میکردید. حداقل وبسایت ول میکردید نه اینکه پاکش کنید. حالا هم خواهش میکنم وبسایت رو دوباره راه بندازید. خیلی طرفدار دارید.دلشون رو نشکنید. 
    خب بچه ها یهشون حق بدید که همچین کاری کنن. تحمل هرکس بالاخره یه جایی تموم میشه! درسته که خیلی طرفدار داشتن اما همه ی این طرفدارا کل انیمه اصلی رو حتی کامل ندیده بودن. در ضمن هرکس گرفتاری های خودشو داره! اون ها هم بیکار نیستن که همیشه سر وبشون باشن و به سوالا جواب بدن، از طرفی اگر به سوالا جواب نمی دادن همه گردنشون می افتادن! راستی شاید آرتمیس امسال کنکوری باشه! آخه تاجایی که یادمه گفت17 سالشه.
  • کیتانا کونومیتسو
  • فکر کنم از دستومون خیلی دلخورن که حتی جواب ایمیلامم نمیدن من که هنوز باورم نمیشه وایبه حال اون روزی که بخوام باور کنم
    بچه ها بیاین فکرامون رو بریزیم رو هم ببینیم چی کار کنیم ببخشنمون.


    من دیگه نمیدونم چکارکنم وب شما اونقدر عالی ومحشره کهمی خوامالتمستون کنم اون وب رو برگردونید . حتی اگه آرتیمیس کنکوری است ،آ میتریس جون که کنکوری نیست .اگه می خواید وب رو برگردونید وحتی دیگه به روزشم نکنید فقط همونجور بذارید بمونه . تا ما بقشو دانلود کنیم خواهش می کنم آرتیمیس جون .
    آرتیمس جون وآمیتریس ما همه می خوایم یکصدا ازتون معذرت خواهی کنیم وبگیم خواهش می کنیم اون وب محشر وحیرت انگیزوکامل رو برگردونید .

    همه ی اونایی که اینجا دارن نظر میدن تازه یه وب کامل مثل وب شما پیدا کردن روی مارو تو این ماه رمضان زمین ننداز .
    ارتیمیس و امیتریس.  معذرت میخواهییییییییییییییییییییییییییممممممم
    هنوز به اندازه ی کافی تنبیه نشدیم؟ ماه رمضانه ماهمه روزه داریم یه تخفیفی بده به ما!
    همه ما از شما معذرت مخواهیم و ازتون خواههههههههههههههههههههش می کنیم اون وب برگردونید باور کنید همه ما پشیمونیم
    آرتمیس جان ازتون عذرمی خوام ولی ای کاش حداقل وب رو برای طرفداراش حذف نمی کردین.من نمی دونم نظرات قبلی من روکه توی وبلاگتون گذاشتم خوندین یانه ولی فکرنمی کردم که باعث بشه وبلاگتون روحذف کنید بااین حال به عنوان یه تریپل اس ازت می خوام که وب رو برای طرفداراش دوباره برگردونی
  • کیتانا کونومیتسو
  • دوستان دوستان یه خبر فوری
    این پیامو آریمیسو وآمیتریس دادن که من بهتون بدم اونا یه وب جدید توی میهن بلاگ زدن واز دوستانی که تمایل به کمک دارن درخواست کردن که بیاین وکمک کنن ونویسنده شن تا مطالبو برگردونده شه اگه منو بشناسید من همون کیتانا کونو میتسو ام که آرتیمیس جون تو بعضی از پستا اسم منو زکر کرده بود الانم به این ایمیل جهت همکاری مراجعه کنید همون جیمیل سایت قبلیه
    وزکر کردن که بهتون بگم این آدرس سایت هیچ ربطی به اونا نداره
    seigakufansite@gmail.com
    اینم آدرس جیمیل خودم
    brooya78@gmail.com




    کیتانا خانم ادرس وبسایت جدید چیه ؟؟
  • کیتانا کونومیتسو
  • هنوز تازه کاره دارم روش کار میکنم ولی با این حال بیا

    http://tenipuri.mihanblog.com
  • کیتانا کونومیتسو
  • دوستان دوستان یه خبر فوری
    این پیامو آریمیسو وآمیتریس دادن که من بهتون بدم اونا یه وب جدید توی میهن بلاگ زدن واز دوستانی که تمایل به کمک دارن درخواست کردن که بیاین وکمک کنن ونویسنده شن تا مطالبو برگردونده شه اگه منو بشناسید من همون کیتانا کونو میتسو ام که آرتیمیس جون تو بعضی از پستا اسم منو زکر کرده بود الانم به این ایمیل جهت همکاری مراجعه کنید همون جیمیل سایت قبلیه
    وزکر کردن که بهتون بگم این آدرس سایت هیچ ربطی به اونا نداره
    seigakufansite@gmail.com
    اینم آدرس جیمیل خودم
    brooya78@gmail.com
  • mohammad haghnejad
  • ببخشید میشه جیمیل سایت قبلی رو بزارید من نمی دونم چجوری پیداش کنم
  • کیتانا کونومیتسو
  • این جیمیل همون جیمل سایت قبلیه

    seigakufansite@gmail.com
    کیتانا خانوم شما همونی نیستین که تو دنیای پریان نویسنده هست؟؟
  • آرتیمیس فوجی
  • http://tenipuri.mihanblog.com/themepreview/1196537/2c70d3d1168e2d329cab3f1f5d37656b
    سلام دوستان من توانستم بقیه قسمت های انیمشن  پیدا کردم یهنی چهار قسمت دیگر ولی نمی دانم چگون در اختیار شما قار دهم

    دوستان برای دانلود بقیه قسمت ها میتونین به وبلاگ دنیای پریان مراجعه کنید
    سلام.اخه چرا وب حذف شد؟؟؟؟؟؟
    من تازه به جای حساس مسابقات ملی رسیده بودم الان هر جا دنبال مسابقان نیمه نهایی ملی میگردم نیست.نمیتونم پیداکنم ودانلود کنم.
    خواهش میکنم یکی کمکم کنه!!!!
    تازه اون وب سایت مورد علاقه من بود!وقرار بود برامون زیرنویس مسابقات ملی هم بزارن.
    آخه چرا حزف شد؟؟؟خیلی حیف بود!!!
    حیف اون همه زحمت نبود؟؟؟؟؟؟
    البته ایشون رو درک میکنم به خاطر مخارج سایت و مشکلات و.......
    ولی واقعا حیف شد که سایت حذف شد!!!!!
    ولی خواهشا به من کمک کنید تا حداقل بتونم مسابقات ملی نیمه نهایی ونهایی و فصل جدید و دانلود کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یه چیزی بگم ناراحت نمیشید؟؟؟؟؟
    همش به ما میگفتید که بعدازامتحانا حسابی گل میکارینو کم کاری تونوجبران میکنید این بود جبرانش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته اینم بگم که بلوف میزدید که کم کاری میکنید.
    بازم ممنونم از سایت خوبی که داشتید.
    امیدوارم بتونید دوباره راه اندازی کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ممنون!
  • کیتانا کونومیتسو
  • خانوم آنیکا فوجی من اصلا دنیای پریانو نمیشناسم.
    دوستان آرتیمیس امیتریس دیگه وب نمیزنند توی یه مطلب گفته بودن
    خانم فاطمه یوسفی توی دنیای پریان مسابقات ملی و ... با زیر نویس هست اگه میخواید دانلود کنید
    غشقم اگه فقط بنویسی دنیای پریان خودش میاره . اونجا حداقلش بهتر از هیچی است .
    سلام دوستان کسانی که بخواهند بقیه این انیمیشن دانلود کن به سایت یوتیوب مراجعه کنند

    ریحانه خانم بهتر از هیچی چیه اونجا عاااالیه
    آره تو درست میگی .
  • سارینافوجی
  • توروخدا برگردین هرکاری بگین میکنیم شما دوتا بهترین بودین ببخشید خواهش میکنم میدونیم تقصیر ما بوده لطفا ببخشید بخشش مال بزرگانه شما که بزرگید لطفا برگردین
    سلام. خیلی خیلی ناراحت شدم از اینکه وبلاگی که اینهمه دوستش داشتم دیگه نیست😢
    بچه ها این ادرس جدید رو هم میزنی میگه وبلاگ مورد نظر یافت نشد...واقعا هیچ راهی نداره؟؟؟

    خواهش می کنم بچه های عزیز دیگه تموم شد . اون دوتا اون وبلاگ رو هم تعطیل کردن بهتره دیگه ولش کنییم وبه فکر یه وبلاگ دیگه باشیم ومنت نکشیم .من وبقیه به اندازه ی کافی اصرار کردیم . دیگه بسه
    بچه ها آرتیمیس و آمیتریس خیلی بفکرمون بودن و حتی یه وب دیگه هم زدن ولی خوب وقتشون بهشون اجازه نمیداد درعوض بهمون یه جای عالی پیشنهاد کردن.انجمن ساحل انیمه
    من اول نمیتونستم توش عضو شم ولی وقتی توش عضو شدم واقعا فهمیدم جای
    Soffia عالیه  اونا اونجا یه دوست دارن فک کنم اسمش بود.
    اطلاعات خوبی داره و مدیربخش پرنس تنیسه.مترجم زیرنویس پرنس تنیسم هس یعنی سواد ترجمه هم داره.تازه چون دوست غیر مجازیشونم هس باهم دراتباطن و آمیتریس و آمیتریس بهش کمکم میکنن.(خودش گفت
    بیاین اونجا میتونین دوستای زیادیم پیدا کنین
    سلام.ممنون مریم جون
    بچه ها همگی تشریف بیارین انجمن من درخدمتتونم
    هنگام ثبت نام تو قسمت معرف بزنین soffia وبیاین تو پروفم خودتونو بهم معرفی کنین.درخدمت درخواستاتون هستم.
    مانگاهای قسمت های آینده پرنس تنیسم میتونید دنبال کنید.یا درخواست بدید براتون بذارم
    باسلام خدمت همگی به ویژه آرتیمیس و آمتیریس 
    واقعا برای خودم متاسفم که یکی از کسانی بودم که از این وب فوق العاده و یه چیزی فراتر از اون استفاده میکردم ولی اصلا به فکر نویسنده های این وب نبودم و شاید نظرات من باعث ناراحتی آنها شده باشد.عاجزانه ملتمسانه و با تاسف بسیار از شما معذرت میخواهم و از انجایی که من هنوز متوجه نشدم این که وب حذف شد کار خود آرتیمیس و آمتیریس بوده و یا کسای دیگه؟امیدوارم وب به اون خوبی دوباره ساخته بشه باتشکر از اینکه وقت باارزشتان را برای خواندن ای پیام بی ارزش قرار دادید.
    عزیزم این وب به دلیل کم بود وقت نویسنده هاش و همکاری نکردن کسایی که قول داده بودن بسته شد.آرتیمیس و آمیتریس اصلا از دست کسی ناراحت نیستن .وقت نداشتن و محبور شدن وبشون رو ببندن.درعوض میتونید به انجمن ما بیاید که آرتیمیس و آمیتریس جون تو اوقاتی که آزادن کمک هم میکنن البته اکانت کاربری ندارن و با من درتماسن^-^
    یه سوال. تو دنیای پریان اسپیشال های پرنس تنیس هست؟ من خیلی دنبالش میگردم. اگه کسی میدونه بگه از کجا پیداش کنم.
    Vs Genius  رو از کجا بگیرم. اگه می دونید بگید. ممنون....
    سلام دوستان من معاون دنیای پریانم

    بله توی دنیای پریان هم اسپیشال هست

    هم vs genius 10 هست برای دانلود

    و کلی چیزای دیگه 

    خواستین بیاین
    ارینا جان تو دنیای پریان فصل3 پرنس تنیس هست یا نه؟ خیلی ها میگن فصل 3 اومده! من که نمی دونم....
    فصل سه هنوز نیومده
    اوناvs genius 10رو با فصل سوم اشتباه می کنن در حالی که این سری اوا های فصل دومه
    بچه ها اوا ها تمامی قسمت های Vs genius با زیرنویس فارسی و و کلی قسمت های جدید که در هیچ جای اینترنت پیدا نمیشه مثل دوربین مخفی ها و... در  انجمن ساحل انیمه میشه پیدا کرد...مسابقات ملی هم دارن زیرنویس میشن
    بعد از دربرابر 10 نابغه هنوز قسمت جدیدی ساخته نشده ولس مانگاهای بسیار زیادی اومدن که خلاصه و تصاویرشون هم اونجا هست و میتونید دنبال کنید...
    نادیدنی های پرنس تنیس جدید هم دررابطه با بازی فوجی و تزوکا در کمپ یو17 که در 13 قسمت نشون داده نشد رو براتون به صورت خلاصه قرار دادم...
    الان مانگاها مربوط به جام جهانی هستن،میتنید بفهمید که تزوکا در آلمان درچه حاله و ریوما تو تیم آمریکا یکار میکنه و فوجی...خود واقعیش شده یا نه!فوجی دیگه قرار نیست یه بازیکن ضدحمله باشه...
    بیاید و درانجمن ما ثبت نام کنید تمامی درخواست های کیفیت های گوناگون ویدئو ها،مانگا ها و انیمه ها گذاشته میشه و همچنین زیرنویس...
    درقسمت معرف اسم منو وارد کنید و اگه فیلم یا زیرنویسی خواستید بهم بگید تابراتون قرار بدم...
    با تشکر مدیریت بخش پرنس تنیس...
    الان مدتهاازحذف ااین بلاگ میگذره ولشش کنین بابا اون دوتاهم رفتن پی زندگیشون فهمیدن که دنیای مجازی به هیچ دردی نمیحوره
    تازه شم انقدرمنت کشی نکنید هرچقدرم که خوب بودن ولی بابی معرفتی تمام وبلاگشون روحذفف کردن!!!
    اگه واقعادوست داشتن مردم باشاهزاده تنیس آشنابشن میزاشتن وبلاگشوم بمونه وفقط توش فعالیت نمیکردن!
    همه ی کسایی که تودنیای مجازین همینطورن همه بی معرفتن ویه روز ول میکنن میرن....همشون!
    کاجیموتو جان خیلی بده که با درنظر گرفتن همه چی قضاوت کنی!تو مدیر اون سایت بودی؟!!!؟آمیتریس و آرتیمیس بهترین دوستای مان و رفت وآمد خانوادگی ماهم خیلی زیاده!اونا دو یا سه روز وبشون رو آپ تو دیت نمیکردن همه میریختن رو سرشون چرا آپ تو دیت نمیشه،مگه قرار نبود تابستون بترکونید و...!!!!!!!
    مگه اتفاقا خبر میکنن و میشه پیش بینیشون کرد.اونا الان درموقعیتی نیستن که یه وبو نگه دارن یا بگردوننش شما اگه معرفت داشتی درک میکردی و تهمت بی معرفتی بهشون نمیزدی!خدایی وقتی که بودن برا ما کم گذاشتن؟؟حتی وقتی که رفتن برا اینکه ما سردر گم نشیم و به قول خودتون با تنیس درست آشنا شیم و البته اونا میخواستن درست آشنا شیم،بهتون سایت درست و معتبری معرفی کردن!
    کسی منت کسی رو نکشید!!!!!اینا فقط طرفدارای اون سایت بودن که میخوان سایت محبوبشون دوباره برگرده یا میان نظ بدن که بگن ما زحماتشونو فراموش نکردیم.شما بدتون میاد که تو دنیای مجازی هم افرادی هستن که به فکر هم باشن؟؟؟
    آرتیمیس کنکوریه،درساش سخته و رشته اشم ریاضیه!آدم وقتی حسابانو میبینه دیگه میتونه نفس بکشه؟!تو اینترنت اومدنم پیش کش! و آمیتریسم برا من یهو سراز المپیاد درآورد!وقت ندارن!حالا آمیتریس که یکم وقتش آزادتره به ما تو انجمن کمک میکنه و ما براتون ویدئوهای جذابی داریم که در کل اینترنت پیدا نمیشن...بیاید و از اونجا استفاده کنید...حداقلش اینه که اونجا چیزای جدید  جذاب و مورد نیاز شمارو داره و بی جهت هم حرف مفت و بی منبع نمیزنه!
    اولا رفت وامدخانوادگی شمابه من هیچ ربطی نداره 
    ببخشیدنگه داشتم یه وب کاری داره؟الان بروتواینترنت هزارارن وب میبینی که بیشترازدوساله آپدی  نشدن وصاحباشونم ولشون کردن!ول کردن وبلاگ که کاری نداره....
    من که ازشون راضی نبودم.....چر؟
    چونکه همیشه ژست میگرفتن ومییگفتن که ازهمه بهترن الان من چندجااطلاعات پیداکردم که اطلاعات اونارونقض میکنه!!!
    اونلخیلیم معتتبرنبودن!
    ببخشیداهمچین میگی کنکوری انگارچی هس!!!
    من خودم پارسال کنکور ریاضی دادم اونقدرام سخت نیس که بخوای خودتوخفه کنی وازهمه ی سرگرمیات بزنی!!
    بلانسبت اون تجدیدیان که خودشونوتوخونه حبس میکنن تابلکه یه دانشگاه قلندرآبادییی چیزی قبول شن
    والله منکه برای کنکورمیحوندم روزی نیم ساعتوقشنگ تواینترنت اومدم قبولم شدم!
    چرا میشن اگه شماهاازتوی اینترنت چیداکردین پس ماهم میتونیم پیداکنیم من میتونم حرفاتون رونقض کنم چون انجمنتون رودیدم وجاهایی که نوشته بودن هیچ جاپیدلنمیشن من پیدلکردم
    انقدرم تبلیغ اون انجمنونکن که فقط وقت تلف کنیع اطلاعاتشون ناقصه والکی خودشونو دست,بالامیگیرن

  • ملیکا کیکومارو
  • کاجیموتو برو نظرتو برا خوت نگه دار!!خیلی هم عالی بودن!بیچاره ها برامون کم نمیذاشتن!خودشونو میگرفتن؟با اینکه اصلا بهشون ربطی نداشت برام آدرس کلاس های تنیس و قیمت و همه رو ردیف میکردن!خیلی صمیمی و خیلی هم مهربون بودن.مظالبشون هم عالی بود!من همشونو درست میتونم با ویکی تنیس مطاقت بدم!ولی کاش نگهش میداشتن!
    واقعا بهتر وبشون حذف شد همش از یه سایت خارجی کپی میکردن و میریختن تو وبشون اگه ویندوز عوض نکرده بودم آدرس سایتو میذاشتم تا ببینید
    به قول کاجیموتو ااگه اونا پیدا کردن ما هم میتونیم تازشم آخه یه بچه کنکوری باید بیاید از کارتون واسه ما حرف بزنه .خب از اول نباید وبو میساخت یا ساخت هم باید
    پاش وایسه اگرم نمی تونه یه اطلاعیه میداد میگفت ما نمی تونیم فعلا به وب سر بزنیم ایشالاه تابستون سال دیگه یا هروقت بتونیم میایم و راه اندازی میکنیم
    واقعا که...
    نگا نگا چیجوری منت میکشن وایییییی خدا اگه عرزه داشتین میرفتین خودتون میگشتین پیدا میکردین نکه بیاین منت بکشین
    یالااقل خودتونم نمیتونین پیداکنیم ازیکی.که فکرمیکنین معتبره بپرسین
    بعدشاخانم ملیکا مگه یه کلاس تنیس پیداکردن کاری داره؟؟
    زنگ میزنی 118شماره تلفن یه کلاس تنیس توی محدوده ی خودتو میگیری بعدم زنگ میزنی قیمت میپرسی
    میبینی خودتم داری میگی که نبایدحذفف میکردن
    اگه واقعادلشون میخواست بقیه باانیمه آشنابشن تاابدالدهر نگهش میداشتن
    سلام به همه
    بچه ها من واقعا موندم اونا رفتن شما افتادین به جون همدیگه
    آخه این یعنی چییییییییییییی؟
    حالا هرچی که بوده تموم شده رفته دیگه برنمیگرده که دارین اینطوری همدیگه رو می کشین! خداییش چیز دیگه ای جز جدایی بین ما داره؟
    بهتره به جای این حرفا یه وب خوب پیدا کنیم من خودم یه وب زدم که البته مطلب زیادی توش نیست
    نمیخوام تبلیغات هم بکنم ولی میخواستم بهتون مژده بدم که به زودی وب پر محتوایی میشه
    خلاصه ش این بود که دعوا نکنین
    گرفتین؟^-^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی